Landcruiser 70-ын ерөнхий төрхийг хуулбарлан авч J71, J78 гэсэн кодтойгоор тухайн үедээ нилээд алдартай байсан Mitsubishi Pajero-той өрсөлдөхүйц загвар болон 1990 оноос гарч ирсэн.
1994 онд шинэчлэгдэж тэнхлэг хоорондын зай нь урт 5 хаалгатай загвар худалдаанд гарсан ба компьютерын удирдлагатай бензин цацах насостой болсноор хөдөлгүүрийн ажиллагаа нь илүү сайжирч, хэрэглэгчдийн таашаалыг улам хүртэх болсон.
Европт спорт загварын 2 хаалгатай Landcruiser Hardtop маш алдартай байсан ба Landcruiser Prado Японд маш их нэр хүндтэй байсан.
2-р үе J90 загвар (1996 он-2002 он)
1996 оны 5 сард худалдаанд гарсан. Хөдөлгүүр тэнхлэг гэх мэт олон эд анги нь энэ үеэс Toyota Таcoma, Toyota Hilux Surf-тэй адил болж ирсэн.
Цуваа 4 цилиндртэй, 2.7литрийн багтаамжтай 3RZ-FE хөдөлгүүр, V хэлбэрийн 6 цилиндртэй 3.4 литрийн багтаамжтай 5VZ-FE бензин болон 3 литрийн багтаамжтай 5L дизель хөдөлгүүр, мөн цуваа 4 цилиндртэй 3 литрийн багтаамжтай дизель турбо 1KZ-TE хөдөлгүүр бүхий загваруудтай.
Урд тэнхлэг болон нум нь хос гартай пүрштэй бол хойд тэнхлэг нь 5 татуургатай чулак бүхий пүрштэй. Мөн 3 хаалгатай загварын их гэрэл дугуй хэлбэртэй болсон ба 1999 оны 6 сард бампертаа манангийн гэрэлтэй болсон.
3-р үе J120 загвар (2002 он-2009 он)
2002 онд худалдаанд гарсан. Автомат 4, 5 араатай, механик 5 араатай загварууд байдаг ба 4 дугуйгаараа хөтөлдөг. Гол зах зээл нь европ учраас европ загвар өнгө аяс орсон. Тэнхлэг хоорондын зай нь урт, богино 2 загвартайгаас гадна тухайн загварууд нь 3, 5 хаалгатай байдаг.
Японы зах зээлд V хэлбэрийн 6 цилиндртэй 5VZ-FE, 2.7 литрийн багтаамжтай 2TR-FE 2 төрлийн бензин хөдөлгүүр, мөн экспортод зориулан 3RZ-FE, зөвхөн европын зах зээлд зориулсан V хэлбэрийн 6 цилиндртэй 4 литрийн багтаамжтай 1GR-FE бензин хөдөлгүүр, 4 цилиндртэй 3 литрийн багтаамжтай дизель 1KD-FTV хөдөлгүүрээс гадна 1KZ-TE, 5L-E хөдөлгүүртэй загварууд гарсан.
4-р үе J150 загвар (2009 оноос)
2009 оны 9 сард өмнөх загварыг шинэчлэн гаргажээ. Энэ үеэс Японд худалдаалагдаж байсан загварыг Hilux Surf-тэй нэгтгэн үйлдвэрлэх болжээ.
Өмнөх загваруудын хөдөлгүүр, суурийг ашиглаж байгаа бөгөөд хэзээ ч хаана ч унаж хэрэглэсэн хамгийн тав тухтай, аюулгүй байдлыг хангасаар байна.
Цаг үетэй зэрэгцэн улам шинэчлэгдэн сайжирч байгаа ба салоны зай нэмэгдэж, гадаад загвар ч улам боловсронгуй болж байна. Мөн шатахуун зарцуулалт багасаж байгаа бөгөөд аюулгүйн дэр нь 7 ширхэг болсон ба жолоочийн суудал, жолоочийн хажуугийн суудлуудын толгойн дэр цахилгаан удирдлагатай болсон. 4 литрийн багтаамжтай 1GR-FE загвар нь 276 морины хүчин чадалтай болсон төдийгүй шатахуун зарцуулалт багассан.